Teslimat Şartları

Sipariş, kargo ve teslimat ile ilgili birçok sorunuzun cevabı bu sayfada yer almaktadır. Diğer sorularınız için iletişim bölümünden form doldurarak sorularınızı sorabilirsiniz.

Kargo ücreti ne kadar?

Türkiye içi ve Yurt dışı için sabit bir fiyatımız maalesef yok. Sipariş ettiğiniz ürün veya ürünlere göre size yurt içi ise telefonla bilgi verilir. Eğer yurtdışı ise talebiniz paypal üzerinden proforma invoice gönderilerek onayınız ve ödemeniz alınır.

Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilecek?

Satın aldığınız ürünün niteliğine göre özel korumalı paketleme yapılır. Elimizde mevcut olup olmadığı bilgisi yazılı yada sözlü olarak tarafınıza bildirilir. Kargonun size ulaşma süresi ortalama yurt içinde 2 ile 4 gün, yurt dışında ise 4 ile 10 arası olarak içinde teslimat yapılır.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Sayfamız özel bir çözüm ve sizlerden gelen talepler ile geliştirildiği için henüz bir dijital takip sistemimiz yoktur. Fakat yakın zamanda anlaşmalı kargo firmalarımızla yaptığımız çalışmalar sonucu bir takip sistemimiz olacak.

Şimdilik kargoya verilen ürünü size telefon yada mail yoluyla kargo takip numarasını mutlaka bildiriyoruz.

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

İşimiz otomotiv yedek parça olmasından dolayı, hatalı ürün çıkması olağandır.

Tecrübeli satış ekibimiz her ne kadar bu konuda göndermeden önce sizlere yardımcı olsalar da; ürün yanlış yada eksik çıkması halinde telefon yada mail yoluyla bilgi vermeniz yeterlidir. Arkadaşlarımız en kısa zamanda mantıklı bir çözüm üretmek üzere temasa geçeceklerdir.

Teslimatla ilgili önemli bilgiler

  • Kargonuzu teslim alırken, kargo yetkilisi yanınızdayken paketi kontrol etmenizi öneririz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve ürünleri teslim almayınız. Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından kaynaklandığını gösterir. Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza hemen kargo edilecektir.
  • Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
  • Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dökümanları ve tüm aksesuarları ile göndermeniz gerekmektedir. Kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerin iadesi kabul edilmektedir.
  • Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmaması ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.
  • Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.