Sıkça Sorulan Sorular

  • Acrapol Kimdir?

    ACRAPOL OTOMOTİV  13 yıldır dürüstlüğü ilke edinmiş olup,kaliteli ürün ve hizmetleriyle otomotiv yedek parça sektöründe sizlere hizmet etmenin gururu içindedir.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Acrapol.com da alışveriş yapmak güvenli mi?;

    Acrapol.com dan şu an için kredi kartı ile alışveriş yapılamamaktadır. Ancak kredi kartı ile ödeme yapmak isteyen müşterilerimiz, bize bilgi verdikleri takdirde gönderilecek olan mail order formunu imzalayarak ödeme yapabilirler. Mail Order Formlar kesinlikle üçüncü bir şahıs, kurum, kuruluş ile paylaşılmamakta ancak mali açıdan 5 yıl süre ile kasalarımızda tutulmaktadır. Genel olarak ödemeler banka havalesi ile alınmaktadır.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Alışveriş yapmak için üye olmak gerekiyor mu?;

    Hayır gerekmez, üye olmadan da sitemizdeki bütün parçaları satın alabilirsiniz. Ancak üye olursanız verdiğiniz eski siparişleri takip edebilir ve kargo bilgilerine ulaşabilirsiniz. Ayrıca siparişini verdiğiniz ürünün teslimatı için sistemin rutin olarak sorduğu isim, adres ve firma bilgilerini tekrar yazmak zorunda kalmazsınız.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Ürünleri mağazanızdan almam mümkün mü?

    Mağazamızdan alışveriş yapmanız mümkündür. Ancak böyle durumlar da web sitesine özel kampanyalardan yararlanamayabilirsiniz. Ancak ürün siparişini web sitesinden verebilir, mağazamızdan teslim alabilirsiniz.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Sipariş verdiğim ürünün başka bir yere sevk edilmesini istiyorum. Mümkün müdür?

    Mümkündür. Aldığınız ürünün sevk adresinin TC sınırları içinde dilediğiniz yere sevk ettirebilirsiniz. Böyle bir durumda ürün ve bir nüsha fatura sevk adresine, bir nüsha fatura adresinize gönderilir.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Kredi kartı ile ödeme yaptım. Bundan sonra başka bir işlem yapmam gerekiyor mu?

    Hayır gerekmiyor. Kredi kartıyla ödeme yaptığınızda siparişiniz hemen işleme alınır, ürünler tedarik edilir ve belirttiğiniz teslimat adresine gönderilir. Ödemeniz bize ulaştığında, sipariş ettiğiniz ürünler tedarik edildiğinde ve gönderildiğinde, adresinize gelen e-posta ve sms aracılığıyla bilgilendirilirsiniz.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Acrapol.com un taksit yaptığı banka kartlarından birine sahibim, ancak ödemeyi tek çekim yapmak istiyorum mümkün mü ?

    Elbette. Eğer size mail order formunda taksitli ödemeyi değil tek çekim ödemeyi seçerseniz toplam tutar hesabınızdan tek seferde çekilecektir.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Aldığım ürün bedellerini mağazada elden yada kurye ile ödeyebilir miyim?

    Acrapol.com, satışını yaptığı bütün ürünlerin bedelini, kredi kartı ya da banka havalesi yoluyla tahsil etmektedir. Kapıda ödeme ve elden tahsil etme uygulamaları yapılmamaktadır.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Siparişimin toplam tutarının altında/üstünde ücret havale ettim. Ne yapmam Gerekiyor?

    Acrapol.com, havale ile ödemelerde sipariş tutarının hesabına geçmesini talep etmektedir. Eksik ya da fazla ödemeler eksik ya da fazla ürün gönderme anlamına gelmez. Sipariş tutarının üzerinde bir meblağ havale edilmişse, fazla meblağ müşterinin hesabına iade edilir, e-posta ya da telefonla müşteri bilgilendirilir. Sipariş tutarının altında bir meblağ gönderilmişse Acrapol.com, müşteriyi durumdan haberdar eder ve eksik meblağın havale edilmesini talep eder. Eksik meblağ havale edildiğinde sipariş işleme alınır.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Sipariş verdim, havale yaptım, şimdi ne yapmalıyım?

    Yapacağınız tek şey, Acrapol.com ana sayfasının üst kısmında yer alan “ödeme bildirim formu”na tıklayıp açılan form sayfasını doldurmak. Böylece yaptığınız havaleden bizi haberdar etmiş olacaksınız. Yaptığınız havale, Acrapol.com hesabına geçtiği an siparişiniz işleme alınacak ve en kısa sürede belirlediğiniz adrese gönderilecektir.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Üye değilim; siparişmin durumunu nasıl görebilirim?

    Üye değilseniz, siparişinizin durumunu online olarak göremezsiniz. Ancak siparişinizin her aşamasında size siparişinizin durumu ile ilgili e-postalar gönderilmektedir. Ancak yine de siparişinizin durumunu mesai saatleri içinde sitenin ana sayfasının en üst kısmında bulunan ‘Bize Ulaşın’ linkini tıklayıp açılan sayfadan e-posta göndererek öğrenebilirsiniz.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

    Verdiğiniz siparişi, aynı gün içinde, eğer kargoya teslim edilmediyse iptal edebilirsiniz. Bunun için sitenin ana sayfasının en üst kısmında bulunan ‘Bize Ulaşın’ linkini tıklayıp açılan sayfadan, siparişinizi iptal ettiğinizi belirten bir mesaj göndermeniz yeterlidir. Eğer ödemenizi kredi kartıyla yaptıysanız, ödemeniz kartınıza iade edilir. Eğer havale yoluyla yapıldıysa ve havale tutarı ozleroto.com hesabına geçtiyse, tutar gönderilen hesaba iade edilir. Eğer ödeme havale ile yapıldı ve tutar Acrapol.com hesabına henüz geçmediyse siparişiniz otomatik olarak iptal edilir. Eğer siparişiniz kargoya verilmişse yapacağınız şey, kargoyu almayıp firmamıza iade etmektir.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Siparişim geldi; ancak yanlış ürün sipariş ettiğimi farkettim, ne yapmalıyım?

    Eğer yanlış bir ürün sipariş ettiğinizi anladıysanız ürünü, ambalajına zarar vermeden faturası ile birlikte kargo yoluyla ozleroto.com’a gönderiniz. İadeniz firmamıza ulaştığında tutarı da hesabınıza iade edilir. Siparişi siz yanlış verdiğiniz için iade işlemindeki kargo bedelini sizin ödemeniz gerekmektedir. Firmamız, yanlış ürün gönderdiğinde, iade kargo bedelini de öder. Yanlış bir ürünü sipariş ettiğinizi yedi gün içinde, firmamıza bildirmeniz ve göndermeniz gerekmektedir. Yedi gün içinde bir iade talebi ve işlemi gerçekleşmediği takdirde, ürünü kabul ettiğiniz varsayılır.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Ürün garanti süresi içinde arızalandı, ne yapmalıyım?

    Firmamızın en çok önem verdiği konu garantilerdir. Üründe, objektif özellikleriyle kullandığınız halde garanti süresi içinde herhangi bir arıza oluştu ise ürünü garanti prosedürünü takip ederek durumu açıklayan bir notla birlikte firmamıza gönderebilirsiniz. Bu durumda kargo bedelini ödemeniz gerekmez. Arızalı ürün firmamıza ulaştıktan sonra 7 gün içinde arızanın tespiti gerçekleştirilir. Ürünün, üretimden kaynaklanan bir hatadan dolayı arızalı olduğu tespit edilirse; tespiti müteakip 7 gün içinde ürünün bedeli hesabınıza iade edilir yada talep halinde yenisi gönderilir.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Ürün adresime ulaştı; ancak paket parçalanmış / bozulmuş / kırılmış, ne yapmalıyım?

    Ürünü asla teslim almayınız. Hemen bir tutanak tutturarak ürünü gelen kargo/kurye firmasının görevlisine iade ediniz. Ve yaşanan bu durumu, sitenin ana sayfasının en üst kısmında bulunan ‘Bize Ulaşın’ bağlantısını tıklayarak açılan sayfadan e-posta yoluyla firmamıza bildiriniz.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Kargo firması benden ücret tahsil etti ne yapmalıyım?

    Kesinlikle kargo firmasına ödeme yapmayınız. Kargo ve kurye bedeli sizin adınıza firmamız tarafından ödenir. 300 TL'nin altındaki siparişlerinizde, sizin de göreceğiniz gibi ‘teslimat bedeli’ olarak kargo bedeli tahsil edilir ve bu faturanızda yer alır. 300 TL'nin üstündeki siparişlerinizde zaten kargo bedeli firmamız tarafından ödenir.